مكالمه عربى

مكالمه عربى، رافع آدم الهاشمى، آموزش زبان عربی فصيح، آموزش لهجه عراقی، آموزش لهجه خلیجی، آموزش لهجه سوری، آموزش لهجه لبنانی، آموزش لهجه مصری، آموزش مکالمه فارسی، آموزش شعر عربی، آموزش فیلمنامه نویسی، گفتگوی زنده به زبان عربی فصيح، گفتگوی زنده به لهجه عراقی، گفتگوی زنده به لهجه خلیجی، گفتگوی زنده به لهجه سوری، گفتگوی زنده به لهجه لبنانی، گفتگوی زنده به لهجه مصری، مشاوره درباره مختلف در موارد زندگی، داستان های ارشد جدید، داستان های کودکان جدید، رمان های جدید، دیکشنری های جدید، دوره های آموزشی جدید، ضبط های صوتی جدید، ویدیوهای جدید

فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى

مكالمه عربى، رافع آدم الهاشمى، آموزش مكالمه عربى، آموزش زبان عربی فصيح، آموزش لهجه عراقی، آموزش لهجه خلیجی، آموزش لهجه سوری، آموزش لهجه لبنانی، آموزش لهجه مصری، آموزش مکالمه فارسی، آموزش شعر عربی، آموزش فیلمنامه نویسی، گفتگوی زنده به زبان عربی فصيح، گفتگوی زنده به لهجه عراقی، گفتگوی زنده به لهجه خلیجی، گفتگوی زنده به لهجه سوری، گفتگوی زنده به لهجه لبنانی، گفتگوی زنده به لهجه مصری، مشاوره درباره مختلف در موارد زندگی، داستان های ارشد جدید، داستان های کودکان جدید، رمان های جدید، دیکشنری های جدید، دوره های آموزشی جدید، ضبط های صوتی جدید، ویدیوهای جدید

جادوی زبان عربی را کشف کنید:

در مكالمه عربى، با دوره های سرگرم کننده و مبتکرانه ما، زبان عربی را به راحتی و به آسانى یاد خواهید گرفت، چه مبتدی باشید و چه دانش اولیه داشته باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا به سطح جدیدی از حرفه ای بودن برسید، همین حالا ثبت نام کنید و برای شروع یک کار هیجان انگیز آماده شوید، سفری برای کشف زبان عربی امروز به ما بپیوندید و برای یادگیری زبان عربی به روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز آماده شوید!

آموزش زبان عربی فصيح

آموزش لهجه عراقی

آموزش لهجه خلیجی

آموزش لهجه سوری

آموزش لهجه لبنانی

آموزش لهجه مصری

آموزش مکالمه فارسی

آموزش شعر عربی

آموزش فیلمنامه نویسی

گفتگوی زنده به زبان عربی فصيح

گفتگوی زنده به لهجه عراقی

گفتگوی زنده به لهجه خلیجی

گفتگوی زنده به لهجه سوری

گفتگوی زنده به لهجه لبنانی

گفتگوی زنده به لهجه مصری

مشاوره درباره مختلف در موارد زندگی

داستان های ارشد جدید

داستان های کودکان جدید

رمان های جدید

دیکشنری های جدید

دوره های آموزشی جدید

ضبط های صوتی جدید

ویدیوهای جدید، و چيزهاى ديگر…

نظر كارآموز خانم فاطمه سرابندى:

ویديوی زیر را تماشا کنید:

به محتوای این ویدیو به صورت ضبط صوت گوش دهید:

نظر كارآموز آقاى مسيب قبادى:

ویديوی زیر را تماشا کنید:

به محتوای این ویدیو به صورت ضبط صوت گوش دهید:

سوالات متداول در مورد دوره آموزشی خصوصى:

با نهایت دقت و به صورت کامل، تمام پاسخ های ما به تمام سوالات را در این صفحه بخوانید، از شما می خواهیم که به آن پایبند باشید، زیرا تمامی پاسخ های ما شرایط ثبت نام شما در دوره های آموزشی خصوصى ما را تشکیل می دهد.

الان بخوانيد:

شرایط ثبت نام شما

در دوره های آموزشی خصوصی ما

او استاد رافع آدم الهاشمی، بنيانگذار و مدیر کل مكالمه عربی است، وی دارای بیش از (27) بیست و هفت گواهینامه بین المللی و جهانی در بسیاری از تخصص ها می باشد، شامل گواهینامه (TTC) دوره تربیت مدرس (Teacher Training Course)، وی دارای تجربه عملی بیش از (10) ده سال در تدریس زبان عربی و لهجه های آن در تهران است، علاوه بر تجربه عملی وی که به (39) سی و نه سال در کشورهای عربی گسترش یافته است.

بیوگرافی استاد رافع آدم الهاشمی را بخوانید … از اینجا

دوره های آموزشی خصوصى ما شامل دوره های زیر می باشد:

(1): آموزش عربی هفتم.

(2): آموزش عربی هشتم.

(3): آموزش عربی نهم.

(4): آموزش عربی دهم.

(5): آموزش عربی يازدهم.

(6): آموزش عربی دوازدهم.

(7): آموزش عربی كنكور.

(8): آموزش دستور زبان عربی.

(9): آموزش عربی فصيح.

(10): آموزش لهجه عراقی.

(11): آموزش لهجه خلیجی.

(12): آموزش لهجه سوری.

(13): آموزش لهجه لبنانی.

(14): آموزش لهجه مصری.

(15): آموزش شعر عربی.

(16): آموزش فیلمنامه نویسی.

اگر دوره آموزشی شما مربوط به کتاب درسی شماست، حتما باید کتاب درسی خود را به همراه دفترچه یادداشت و خودکار داشته باشید، اما اگر دوره آموزشی شما مربوط به کتاب درسی شما نیست، همراه داشتن فقط یک دفترچه یادداشت و خودکار کافی است.

بهتر است دوربین خود را در طول درس باز کنید، اما در صورت تمایل می توانید دوربین را خاموش کنید، در مورد مربی شخصی شما، او در طول درس دوربین خود را روشن می کند.

خیر، همه دروس در دوره هاى آموزشى خصوصى ما از طریق گوگل ميتينگ (Google Meeting) آنلاین هستند.

استفاده از گوگل ميتينگ (Google Meeting) بسیار آسان است، برای استفاده از گوگل ميتينگ، ویدیوی آموزشی پایین همین صفحه را مشاهده کنید یا ویدیو را از اینجا تماشا کنید.

به شما توصیه می کنیم در تمام جلسات آموزشی حضور داشته باشيد، در صورت عدم حضور در جلسه آموزشى، غایب محسوب می شوید و به هیچ وجه حق جبران آن جلسه را نخواهید داشت، جلسه آموزشی که در آن غایب هستید غیر قابل استرداد است و هزینه شرکت شما نیز قابل استرداد نمی باشد.

توجه: حداقل (25) بیست و پنج ساعت قبل از شروع جلسه می توانید از مربی شخصی خود مرخصی بگیرید در این صورت غایب محسوب نمی شوید و جلسه آموزشی در زمان بعدی جبران می شود، مشروط بر اینکه تعداد مرخصى های قبلی در طول یک ترم آموزشى از دو بار بیشتر نباشد.

بله، هر زمان که در یک جلسه آموزشی بیایید، مربی شخصی شما به شما اجازه می دهد بلافاصله وارد شوید.

خیر، اگر به دلیل فوری می خواهید جلسه آموزشى را ترک کنید، ابتدا باید از مربی شخصی خود اجازه بگیرید و زمانی که مربی شخصی به شما اجازه داد، می توانید آن جلسه را ترک کنید.

می توانید فقط دو جلسه در هر ترم آموزشى را به تعویق بیندازید، مشروط بر اینکه حداقل (25) بیست و پنج ساعت قبل از شروع جلسه از مربی شخصی خود مرخصی بگیرید.

بله، به دلایلی که برای مربی شخصی شما ضروری است، ممکن است مربی شخصی شما مجبور شود جلسه آموزشی بعدی را به تعویق بیندازد، در این صورت مربی شخصی شما در جلسه آموزشی فعلی یا قبلی به شما اطلاع می دهد که جلسه تمرین بعدی را به تاریخ و ساعت دیگری موکول می کند.

بله، می توانید در طول درس آب، چای، شیر یا غذا بخورید، به شرطی که دوربین و صدا را خاموش کنید، خودجوش باشید و در طول درس وقت بگذارید، ما فقط به شما توصیه می کنیم که روی محتوای درس تمرکز کنید.

خیر، شما می توانید از تلفن همراه خود، هر تلفن همراه، رایانه شخصی یا لپ تاپ برای دسترسی به جلسات آموزشی آنلاین خود استفاده کنید.

خیر، شما می توانید علاوه بر استفاده از وای فای، از هر بسته اینترنتی که از ایرانسل، همراه اول یا سایرین دارید استفاده کنید.

از بسته اینترنتی دیگری استفاده کنید.

هنگام ورود به درس از وى پى ان (VPN) استفاده نکنید، اطمینان حاصل کنید که به اینترنت متصل هستید و تنظیمات دستگاه مورد استفاده خود را بررسی کنید، اگر مشکل دوباره تکرار شد، در این حالت دستگاه را خاموش کنید و سه ثانیه صبر کنید تا دستگاه شما خاموش باشد، سپس دستگاه را ریستارت کرده و به اینترنت وصل شوید.

بله، شما مجاز به ضبط هر چیزی در جلسات آموزشی خود هستید، مشروط بر اینکه برای یادگیری برای شما خصوصی باشد، و نه به منظور انتشار آن یا دادن آن به شخص دیگری، مجاز به انتشار چیزی از جلسات آموزشی خود نیستید، و شما مجاز به دادن چیزی از جلسات آموزشی خود به شخص دیگری نیستید، مگر اینکه توسط مربی شخصی خود تأیید شود.

خير، مربی شخصی شما دروس را ضبط نمی کند، نه صدا و نه دوربین، همه درس ها به صورت زنده و در همان لحظه در مقابل شما هستند، گاهی اوقات ممکن است مربی شخصی شما تصمیم بگیرد که چند دقیقه از برخی دروس را به منظور انتشار آنها در وب سایت ما مكالمه عربى برای مستندسازی ضبط کند، در این صورت مربی شخصی شما قطعا به شما خواهد گفت که ضبط را خواهد کرد، اگر مربی شخصی شما این را به شما نگفته است، بدانید که درس ها زنده هستند و اصلا ضبط نمی شوند.

تمامی دروسی که استاد رافع آدم الهاشمی تدریس می کنند بسیار آسان است و اصلا سختی ندارد.

استاد رافع آدم الهاشمی بسیار دلسوز و خوش قلب است که اول روی منفعت شما تمرکز می کند و برخورد ایشان با شما فوق العاده تعاملی است و تمام دوره های آموزشی ایشان مفرح و جالب و همراه با شوخی و خنده است، با جدیت و انضباط.

بله، گواهی آموزشی (به صورت مستند سازى) برای دوره های آموزشی خصوصی وجود دارد، در صورت تمایل به انتخاب شما در فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى به شما گواهی آموزش دو زبانه می دهیم.

نمونه گواهینامه های آموزشی ما … از اینجا

بله، پس از پرداخت هزينه اشتراک و ارسال یک کپی از فیش پرداخت از طریق فرم ثبت فیش و یا از طریق ارتباط مستقیم با استاد رافع آدم الهاشمی، ما آن را بررسی و تایید می کنیم و در کمتر از هفتاد و دو (72) ساعت فاکتور را در ایمیل شما ارسال می کنیم، صندوق ورودی ایمیل خود را در این مدت بررسی کنید، اگر فاکتور یا پیام ما را در صندوق ورودی خود پیدا نکردید، قطعاً آن را در جعبه اسپم خود خواهید یافت، ایمیل اغلب پیام ها را در جعبه هرزنامه قرار می دهد، صندوق ورودی و هرزنامه خود را با هم بررسی کنید، متوجه خواهید شد که فاکتور یا هر پیامی از طرف ما قطعا به دست شما رسیده است.

اگر حضور آن شخص برای اطمینان از حضور شما در درس است، مثلاً پدر یا مادرتان، یا حضور او برای اطمینان از برگزاری درس و حضور او برای چند دقیقه است، بله، می تواند حضور داشته باشد، اگر حضور ایشان در کنار شما برای یادگیری زبان عربی و بهره مندی از مطالب درس است، باید در دوره آموزشی شرکت کرده و هزینه اشتراک را بپردازد، او حق حضور در درس را با شما ندارد مگر اینکه فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى را پر کرده و هزینه اشتراک را پرداخت کند.

بله، گاهی اوقات، ناگهان، مربی شخصی شما به کسانی که در دوره آموزشی برتر هستند، جوایز و جوایزی ارائه می دهد.

گواهینامه آموزشی شما دارای مهر و امضای مربی شخصی شما استاد رافع آدم الهاشمی بوده، اين مدرك تحصيلى گواهینامه الکترونیکی است، غیر فیزیکی، و دارای مهر پلت فرم ما مكالمه عربى نیز می باشد.

توجه داشته باشید که مدرک آموزشی شما دارای یک شماره منحصر به فرد برای شما می باشد که در وب سایت ما اعلام خواهد شد، هر کسی در جهان می تواند گواهینامه آموزشی شما را با مراجعه به وب سایت ما در صفحه (گواهینامه های آموزشی) تأیید کند.

در آینده نزدیک منتظر انجام مراحل مورد نیاز جهت اخذ گواهینامه آموزشی از سوی وزارت علوم و وزارت امور خارجه هستیم، زمانی که این اتفاقی که ما منتظر آن هستیم بیفتد، با افتخار آن را در این وب سایت اعلام خواهیم کرد.

بله شما این حق را دارید مشروط بر اینکه برای هر دوره فرم جداگانه ای ارسال کنید و هزینه اشتراک را از قبل پرداخت کنید.

بله، او حق دارد این کار را انجام دهد، مخصوصاً اگر شما زیر (18) سال سن دارید، می تواند در هر زمان با استاد رافع آدم الهاشمی از اينجا مستقیماً ارتباط برقرار کند.

بله، در پایان هر جلسه آموزشی، مربی شخصى شما تکالیف مربوط به درس را به شما محول می کند که باید قبل از جلسه آموزشی بعدی آن را تکمیل کنید.

بله، در آخرین جلسه آموزشی در هر ترم آموزشی، جلسه شماره (16) شانزدهم، در جلسات یک ساعت و نیم، يا: جلسه شماره (24) بیست و چهار، در جلسات یک ساعته، مربی شخصی شما شما را در مورد محتوای درس های قبلی امتحان می کند.

دوره آموزشی خصوصى شامل مجموعه اى از ترم های آموزشی است و هر ترم آموزشی شامل (16) شانزده جلسه آموزشی است، مدت زمان جلسه یک ساعت و نیم می باشد، یا شامل (24) بیست و چهار جلسه آموزشی، مدت زمان جلسه یک ساعت می باشد، با توجه به انتخاب شما.

هر جلسه آموزشى یک ساعت و نیم معادل (90) نود دقیقه طول می کشد، در ترم با (16) شانزده جلسه آموزشی، يا هر جلسه آموزشى یک ساعت معادل (60) شصت دقیقه است، در ترم با (24) بیست و چهار جلسه آموزشی.

بله، ما دوره های آموزشی ویژه ای داریم که شامل جلسات آموزشی است که هر جلسه یک ساعت و نیم طول می کشد که معادل (90) نود دقیقه است، علاوه بر دوره های آموزشی ویژه ما که شامل جلسات آموزشی یک ساعته است.

دوره های آموزشی گروهی متشکل از مجموعه اى از افراد كارآموزان است، در حالی که دوره های آموزشی خصوصی تنها از یک فرد كارآموز تشکیل شده است که شما هستید.

برای دوره های آموزشی گروهى ما از اینجا ثبت نام کنید

بله، هزينه اشتراک دوره های آموزشی گروهی به ازای هر عضو گروه کارآموزان در مقایسه با هزينه اشتراک دوره های آموزشی خصوصی بسیار کمتر است.

قیمت دوره های آموزشی گروهى ما … از اينجا

قیمت های اشتراک در دوره های آموزشی خصوصى ما را با عنوان (قيمت دوره آموزشی خصوصى) در این صفحه که اکنون در آن هستید مشاهده کنید.

دوره های آموزشی خصوصى ما فقط از یک نفر تشکیل شده است، و اون تو هستی.

شرکت کنندگان هم آقا و هم خانم هستند، هر کس حق دارد در دوره های آموزشی خصوصى ما شرکت کند، چه آقا و چه خانم.

بهتر است مبلغ ترم آموزشى را به صورت یک دفعه پرداخت کنید، اما می توانید مبلغ را حداکثر در چهار قسط پرداخت کنید که هر قسط قبل از شروع هر یک از چهار جلسه انجام می شود.

خیر، هزينه اشتراک شما در دوره آموزشی خصوصى قابل بازگشت نیست.

بله، اگر شما یک کوپن تخفیف ویژه برای دوره های آموزشی خصوصى ما از یکی از شرکای سرمایه گذاری ما دارید، می ‌توانید در آن زمان تخفیفی در هزينه اشتراک خود در دوره‌ های آموزشی خصوصى ما دریافت کنید، از کد کوپن تخفيف که برای دوره های آموزشی خصوصى ما تعیین شده است در فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى استفاده کنید و در کلیه ترم های آموزشی به میزان (10%) ده درصد از هزينه اشتراک اصلى از تخفیف مالی مستمر برخوردار شوید.

این یک کوپن ویژه است که ما مكالمه عربی به شرکای سرمایه گذاری خود می دهیم، این کوپن دارای کد ویژه ای است که با حروف لاتین و اعداد ثبت شده است، هر کسی که از شرکای سرمایه گذاری ما بیاید و از این کوپن استفاده کند، (10%) ده درصد از قیمت اصلی اشتراک، تخفیف مالی مداوم دریافت می کند، توجه داشته باشید که کد این کوپن با دو حرف لاتین زیر شروع می شود: (MA) یا (ma)، با کوپن تخفیفی که کد با سه حرف لاتین شروع می شود متفاوت است: (GMA) یا (gma)، کوپن های تخفيفى که با حرف لاتین (G) یا (g) شروع می شوند برای استفاده در دوره های آموزشی خصوصى ما در دسترس نیستند.

در صورتی که کوپن برای استفاده جامع فعال شده باشد، در این مورد پاسخ ما به سوال شما این است: بله، در صورت فعال نشدن کوپن، در این مورد این کوپن فقط برای شما در نظر گرفته شده است تا بابت شرکت شما در دوره های آموزشی خصوصى ما از تسهیلات مالی مستمر برخوردار شوید.

محصولات ما … از اینجا

خدمات ما … از اینجا

مستقیماً با استاد رافع آدم الهاشمی تماس بگیرید … از اینجا

برای شرکت در دوره آموزشی خصوصى مراحل زیر را دنبال کنید:

(1): فیلدهای (فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى) را پر کنید و سپس بر روی دکمه (شرکت در دوره آموزشی خصوصى) کلیک کنید تا برای ما ارسال شود.

(2): هزينه اشتراک خود را در ترم دوره آموزشی خصوصى که انتخاب کرده اید از طریق (فرم ثبت فيش) پرداخت کنید، فراموش نکنید که یک نسخه از فيش پرداخت را با پیوست کردن آن به (فرم ثبت فيش) و یا از طریق ارتباط مستقیم با استاد رافع آدم الهاشمی ارسال کنید.

(3): هنگامی که این دو فرم به ما رسید، (فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى) به همراه (فرم ثبت فيش) شما، ما آنها را تأیید و با خود مستند خواهیم کرد، سپس استاد رافع آدم الهاشمی شخصاً مستقیماً از طریق تلفن همراه با شما تماس خواهند گرفت تا ثبت نام شما در دوره آموزشی خصوصى که انتخاب کرده اید را تایید کنند، و همچنین برای تعیین زمان مناسب برای جلسات آموزشى خود با توجه به انتخاب شما، توجه داشته باشید که مدت زمانی که استاد رافع آدم الهاشمی برای ارتباط مستقیم با شما در این مرحله در نظر می گیرند کمتر از (72) هفتاد و دو ساعت از زمانی است که این دو فرم به دست ما می رسد.

(4): به ایمیل شما پیامی ارسال می کنیم و تاریخ شروع دوره آموزشی را به شما اطلاع می دهیم، این پیام حاوی لینک و کد دسترسی شما به جلسات آموزشی با استفاده از گوگل ميتينگ (Google Meeting) است، علاوه بر این، ممکن است از طریق تلفن همراه پیامی برای شما ارسال کنیم که تاریخ شروع دوره آموزشی را به شما اطلاع دهد و لینک و کد دسترسی به جلسات آموزشی شما را به ایمیل شما ارسال کنیم، یا ممکن است استاد رافع آدم الهاشمی شخصاً با شما تماس بگیرند تا تاریخ شروع دوره آموزشی خصوصى و پیامی را که برای شما ارسال کردیم به شما اطلاع دهند، در این مرحله صندوق ورودی ایمیل خود را بررسی کنید، اگر پیام ما را در صندوق ورودی خود پیدا نکردید، قطعاً آن را در جعبه هرزنامه خود خواهید یافت، ایمیل اغلب پیام ها را در جعبه هرزنامه قرار می دهد، صندوق ورودی و هرزنامه خود را با هم بررسی کنید، متوجه خواهید شد که پیام ما قطعا به شما رسیده است.

(5): در تاریخ و ساعت مشخص شده برای شروع جلسات آموزشی شما، از لینک و کد دسترسی خود استفاده کنید که در ایمیل خود برای شما ارسال کرده ایم، وارد جلسه آموزشی شوید و یادگیری را از استاد رافع آدم الهاشمی شروع کنید تا در سرفصل های دوره آموزشی که انتخاب کرده اید در زبان عربی حرفه ای شوید.

دوره آموزشی شما بلافاصله پس از پرداخت هزینه اشتراک شروع می شود، طبق برنامه ای که مربی شخصی شما در طول ارتباط مستقیم خود با شما با شما تعیین می کند.

مربی شخصی شما با شما تماس می گیرد و تاریخ و زمان شروع جلسه آموزشى را به شما اطلاع می دهد.

بله، شما می توانید در هر زمانی که بخواهید مستقیماً با مربی شخصی خود استاد رافع آدم الهاشمی ارتباط برقرار کنید تا تاریخ شروع دوره آموزشی خود یا هر سوال دیگری را که دارید بپرسید.

با استاد رافع آدم الهاشمی تماس بگیرید … از اينجا

بله، شما می توانید به تنهایی در دوره آموزشی خود ثبت نام کنید و دوره آموزشی خصوصی شما بلافاصله پس از پرداخت هزينه اشتراک شروع می شود.

ثبت نام شما در دوره آموزشی خصوصی از طریق فرم موجود در همین صفحه است که اکنون در آن حضور دارید.

هر ترم آموزشى خصوصى شامل سه جلسه آموزشى در هفته است، قابل افزایش یا کاهش هست، که بین هر جلسه قبلی و بعدی یک روز استراحت وجود دارد.

با توجه به موارد ذکر شده در فرم ثبت نام می توانید روزهای مناسب خود را انتخاب کنید.

جلسات آموزشی در یکی از سه نوبت زیر انجام می شود:

(1): بین ساعت (9.00) نه صبح تا ساعت (12.00) دوازده ظهر.

(2): بین ساعت (12.00) دوازده ظهر تا ساعت (7.00) هفت شب.

(3): بین ساعت (7.00) هفت شب تا ساعت (12.00) دوازده شب.

هنگامی که یکی از سه گزینه ذکر شده در بالا را انتخاب می کنید، پس از ارسال فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى و پرداخت هزينه اشتراک از طریق فرم ثبت فيش، استاد رافع آدم الهاشمی جهت هماهنگی با شما جهت تعیین زمان مناسب بین این سه نوبت با شما تماس خواهند گرفت، با توجه به آنچه برای شما مناسب است و همچنین متناسب با جدول زمانی استاد رافع آدم الهاشمی.

شرایط و نحوه دریافت گواهی مکالمه عربی (در عربى فصيح يا هر لهجه از لهجات آن) طبق یکی از دو روش زیر:

توجه داشته باشید که گواهینامه ای که در حال حاضر اعطا می کنیم رایگان است.

 

روش اول:

اگر اکنون در عربى فصيح يا هر لهجه از لهجات آن حرفه ای هستید، مراحل زیر را انجام دهید:

(1): فرم درخواست خدمات را پر کنید … از اينجا

در این فرم فیلدهای زیر را انتخاب کنید:

نوع خدمات مورد نظر شما = تعيين سطح عربى فصيح يا هر لهجه از لهجات آن.

تعداد جلسات آموزشی که می خواهید در آن شرکت کنید = (1) 1 جلسه × 90 دقيقه.

شخصی که می خواهید این سرویس را انجام دهد = استاد رافع آدم الهاشمى.

(2): هزينه اشتراک آزمون را پرداخت کنید … از اينجا

هزينه اشتراک آزمون = 394.000 تومان

(3): استاد رافع آدم الهاشمى برای تعیین وقت آزمون مستقیماً از طریق تلفن همراه با شما تماس خواهند گرفت.

(4): امتحان را به صورت زنده از طریق گوگل ميتينگ Google Meet انجام دهيد، شما باید حداقل نمره قبولی هفتاد و هفت درصد (77٪) را کسب کنید، این امتحان شامل نوشتن، خواندن، صحبت کردن، تلفظ صحیح و کلیدهای اساسی است، قبل از امتحان، پیوندی برای ورود به آزمون از طریق گوگل ميتينگ Google Meet به همراه ویدیویی که نحوه استفاده از گوگل ميتينگ Google Meet را توضیح می دهد برای شما ارسال می کنیم.

(5): ما گواهی را به ایمیل شما ارسال می کنیم و گواهی شما در وب سایت ما بخش گواهینامه های آموزشی نیز منتشر می شود.

 

روش دوم:

اگر اکنون در عربى فصيح يا هر لهجه از لهجات آن حرفه ای نیستید، مراحل زیر را انجام دهید:

(1): فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى را پر کنید … از اينجا

در این فرم فیلدهای زیر را انتخاب کنید:

نوع دوره آموزشی مورد نظر = آموزش عربى فصيح يا هر لهجه از لهجات آن، با توجه به انتخاب شما.

مربی شخصی شما که در این دوره می خواهید = استاد رافع آدم الهاشمى.

(2): هزينه اشتراک دوره آموزشی خصوصى را پرداخت کنید … از اينجا

هزينه اشتراک به نوع جلساتی که انتخاب می‌کنید و نوع تسهیلاتی که هنگام پر کردن فرم دریافت می‌کنید بستگی دارد، تمام سوالات و قیمت ها در صفحه فرم موجود است.

(3): استاد رافع آدم الهاشمى برای تعیین زمان جلسات آموزشی و تاریخ شروع دوره آموزشی مستقیماً از طریق تلفن همراه با شما تماس خواهند گرفت.

(4): در پایان دوره آموزشی شما، امتحان را به صورت زنده از طریق گوگل ميتينگ Google Meet انجام دهيد، شما باید حداقل نمره قبولی هفتاد و هفت درصد (77٪) را کسب کنید، این امتحان شامل نوشتن، خواندن، صحبت کردن، تلفظ صحیح و کلیدهای اساسی است، قبل از شروع دوره آموزشی شما، پیوندی برای ورود به جلسات آموزشی شما از طریق گوگل ميتينگ Google Meet به همراه ویدیویی که نحوه استفاده از گوگل ميتينگ Google Meet را توضیح می دهد برای شما ارسال می کنیم.

(5): ما گواهی را برای شما به ایمیل شما ارسال می کنیم و گواهی شما در وب سایت ما بخش گواهینامه های آموزشی نیز منتشر می شود، یا می توانید انتخاب کنید که آن را منتشر نکنید، توصیه می‌کنیم انتشار در وب‌سایت ما را انتخاب کنید تا همه بتوانند صحت گواهی اعطا شده به شما را تأیید کنند.

 

برای هرگونه سوال:

برای هرگونه سوال یا پرس و جوی مستقیم، از طریق هر وسیله ارتباط مستقیم با استاد رافع آدم الهاشمى، او همیشه در خدمت شماست.

وسايل ارتباط مستقيم با استاد رافع آدم الهاشمىاز اينجا

خیر، مربی شخصی شما مسئولیتی در قبال یادآوری تاریخ جلسات آموزشی به شما ندارد، شما باید تاریخ جلسات آموزشی خود را به خاطر بسپارید و در ساعت و تاریخ مشخص شده برای آن که در فاکتور حساب کاربری به ایمیل شما ارسال کرده ایم در جلسه آموزشی حضور داشته باشید، این همان ساعت و تاریخی است که مربی شخصی شما هنگام ارتباط مستقیم با شما از طریق تلفن همراه به شما گفته است، در صورتی که به دلیل فراموش کردن زمان یا هر دلیل دیگری در جلسه آموزشی شرکت نکنید، در آن جلسه غایب محسوب می شوید.

جلسه آموزشی که در آن غایب هستید غیر قابل استرداد است و هزینه شرکت شما نیز قابل استرداد نمی باشد.

شما فقط می توانید دو بار در هر ترم آموزشى مرخصی پیشاپیش بگیرید، اگر تعداد مرخصى ها از حد مجاز بیشتر شود، حتی اگر مرخصی قبلی را از مربی شخصی خود گرفته باشید، غایب محسوب می شوید.

جلسه آموزشی که در آن غایب هستید غیر قابل استرداد است و هزینه شرکت شما نیز قابل استرداد نمی باشد.

اگر به مربی شخصی خود گفتید که در غیبت طولانی که بیش از سی روز نباشد خواهید بود، در این صورت، مربی شخصی شما پس از پایان سی روز، جلسات آموزشی باقیمانده را با شما تکمیل خواهد کرد.

اگر به مربی خود اطلاع نداده اید که برای مدت طولانی دور خواهید بود، شما در تمام جلسات آموزشى که در آن زمان حضور ندارید غایب حساب می شوید.

جلسه آموزشی که در آن غایب هستید غیر قابل استرداد است و هزینه شرکت شما نیز قابل استرداد نمی باشد.

 

نکته بسیار مهم:

اگر به طور ناگهانی بیش از یک هفته غیبت کردید، مربی شخصی شما مستقیماً از طریق تلفن همراه با شما تماس می گیرد تا از شما بپرسد که چرا در جلسات آموزشی شرکت نمی کنید.

اگر با مربی شخصی خود ارتباط برقرار نمی کنید، یا به پیام هایی که او از طریق تلفن همراه، از طریق نامه خصوصی (ايميل) یا هر وسیله ارتباطی با شما برای شما ارسال می کند، پاسخ نمی دهید، شما در تمام جلسات آموزشی غایب محسوب می شوید و جلسات آموزشی شما در آن زمان قابل جبران نخواهد بود.

در صورت تاخیر در پرداخت قسط مالى، جلسه آموزشی بعدی برگزار نخواهد شد، در این صورت به طور خودکار تلقی می شود که از حضور در دوره آموزشی منصرف شده اید، در این صورت زمان و تاریخ جلسات آموزشی شما در اختیار سایر کارآموزان قرار می گیرد تا بتوانند جلسات آموزشی خود را برگزار کنند.

ما همیشه به شما توصیه می کنیم اقساط مالی خود را در تاریخ مشخص شده پرداخت کنید، توجه داشته باشید که مربی شخصی شما تاریخ پرداخت قسط مالی را به شما یادآوری می کند، جلسات آموزشی شما پس از پرداخت اقساط مالی برگزار خواهد شد.

اقساط مالی خود را پرداخت کنید .. از اينجا

نظر كارآموز خانم طاهره طاهرى:

ویديوی زیر را تماشا کنید:

به محتوای این ویدیو به صورت ضبط صوت گوش دهید:

قيمت دوره آموزشی خصوصى:

(1):

ترم آموزشى با شانزده (16) جلسه آموزشی، مدت هر جلسه آموزشی نود (90) دقیقه، قیمت آن: (6.352.000) شش میلیون و سیصد و پنجاه و دو هزار تومان می باشد، یعنی قیمت یک جلسه آموزشى: (397.000) سیصد و نود و هفت هزار تومان.

در صورت داشتن کوپن تخفيف از یکی از شرکای سرمایه گذاری ما، از تخفیف (10%) ده درصدی قیمت ترم آموزشی برخوردار خواهید شد، یعنی: با استفاده از کوپن تخفيف، تخفیف مالی به مبلغ (635.200) ششصد و سی و پنج هزار و دویست تومان در هر ترم آموزشى دریافت خواهید کرد، یعنی: در هر جلسه آموزشى به مبلغ (39.700) سی و نه هزار و هفتصد تومان تخفيف مالی دریافت می کنید و به این ترتیب قیمت ترم آموزشی با استفاده از کوپن کاهش می یابد، و در نتیجه قیمت ترم آموزشى با استفاده از کوپن تخفيف عبارت است از: (5.716.800) پنج میلیون و ششصد و هفتاد و سه هزار و ششصد تومان فقط به جای (6.352.000) شش میلیون و سیصد و پنجاه و دو هزار تومان، یعنی: با استفاده از کوپن تخفیف، قیمت یک جلسه آموزشی: (357.300) فقط سیصد و پنجاه و هفت هزار و سیصد تومان به جای (397.000) سیصد و نود و هفت هزار تومان خواهد بود.

(2):

ترم آموزشى با بیست و چهار (24) جلسه آموزشی مدت هر جلسه آموزشى (60) شصت دقیقه، قیمت آن: (6.480.000) شش میلیون و چهارصد و هشتاد هزار تومان می باشد، یعنی قیمت یک جلسه آموزشى: (270.000) دویست و هفتاد هزار تومان.

در صورت داشتن کوپن تخفيف از یکی از شرکای سرمایه گذاری ما، از تخفیف (10%) ده درصدی قیمت ترم آموزشی برخوردار خواهید شد، یعنی: با استفاده از کوپن تخفيف، تخفیف مالی به مبلغ (648.000) ششصد و چهل و هشت هزار تومان در هر ترم آموزشى دریافت خواهید کرد، یعنی: در هر جلسه آموزشى به مبلغ (27.000) بیست و هفت هزار تومان تخفيف مالی دریافت می کنید و به این ترتیب قیمت ترم آموزشی با استفاده از کوپن کاهش می یابد، و در نتیجه قیمت ترم آموزشى با استفاده از کوپن تخفيف عبارت است از: (5.832.000) پنج میلیون و هشتصد و سی و دو هزار تومان به جای (6.480.000) شش میلیون و چهارصد و هشتاد هزار تومان، یعنی: با استفاده از کوپن تخفيف، قیمت یک جلسه آموزشی: (243.000) دویست و چهل و سه هزار تومان فقط به جای (270.000) دویست و هفتاد هزار تومان خواهد بود.

نظر كارآموز خانم مهسا حياتى:

ویديوی زیر را تماشا کنید:

به محتوای این ویدیو به صورت ضبط صوت گوش دهید:

فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى

    فرم ثبت نام دوره آموزشی خصوصى
    .......

    تخفیف ویژه اضافی:
    اگر شما یکی از افرادی هستید که تابعیت ایرانی دارند یا یکی از افرادی که تابعیت هر کشور دیگری در تمامی نقاط جهان بدون استثنا را داريد، در افزایش به کوپن تخفیف، شما تخفیف اضافی (۵٪) پنج درصد از قیمت دوره آموزشی را برای هر مورد قابل اجرا دریافت می‌کنید، برای اینکه از این تخفیف استفاده کنید، باید در یکی از موارد زیر باشید:

    مورد اول:
    یک کارمند دولتی در یکی از وزارتخانه‌ های دولتی هستید و تاکنون در آنجا خدمت می ‌کنید.

    مورد دوم:
    یک دانش ‌آموز در یکی از مدارس دولتی یا دانشجو در یکی از مؤسسات یا دانشگاه‌ های دولتی هستید و هنوز در آنجا در حال تحصیل هستید.

    مورد سوم:
    تاریخ تولد شما بر اساس تقویم میلادی، تقویم هجری شمسی یا تقویم هجری قمری، با یکی از تاریخ‌ های زیر مطابقت دارد:

    ثبت فيش … از اينجا

    قیمت دوره آموزشی … از اینجا

    شرایط استفاده … از اينجا

    سوالات متداول … از اينجا

    فرم های ثبت نام … از اينجا

    مبدل تاریخ شمسی میلادی قمری … از اينجا

    چگونه از گوگل ميتينگ استفاده کنید؟

    ویدئوی زیر را تماشا کنید:

    دانلود ويديو چگونه از گوگل ميتينگ استفاده کنید؟ … از اينجا

    نظر كارآموز، آقاى محمد على حسينى قهى:

    بسمِ اللهِ، معَ عرضِ السَّلامِ و الأدبِ و الاحترامِ، أنا محمَّد علي حسيني قَهيّ، مُتعلِّمُ معهدِ سيتيزن، مُتعلِّمٌ لدى الأستاذ رافع آدم الهاشمي.

    أردتُ أن أعرضَ عِدَّةَ نقاطٍ حولَ هذا الأستاذِ العظيمِ: هُوَ قَد عاشَ عدَّةَ سنواتٍ في البلدانِ العربيَّةِ، و مُتَّقِنٌ و محترِفٌ في اللغةِ العربيَّةِ، و بقوَّةٍ بقوَّةٍ في عملِهِ إيجابيٌّ حتَّى هذهِ اللحظةِ، و من المؤكِّدِ أعلَمُ أنَّهُ مستمرٌّ في عملهِ الإيجابيِّ بهذا الشكلِ الممتازِ، و بقوَّةٍ هُوَ يُعتَبِرُ المُتعلِّمَ لديِّهِ صديقاً حميماً لَهُ، و يسعى للتواصلِ الجيِّد معَ المتعلِّمِ لديِّهِ؛ لكي يستطيعَ المتعلِّمُ أن يتعلَّمَ بشكلٍ كاملٍ و يتحدَّثَ بدرجةٍ عاليةٍ، و أيضاً هُوَ مثقَّفٌ بامتيازٍ و مؤلِّفٌ و شاعِرٌ و أديبٌ و سيناريستٌ و تدريسُهُ مُدهِشٌ، مُدهِشٌ على الإطلاقِ؛ حقيقةً أنَّ تدريسَهُ كاملٌ و صحيحٌ و يُدرِّسُ كُلَّ التفاصيلِ الدقيقةِ نقطةً تلوَ أُخرى، بما فيها النقاطُ الموجودةُ في الكتابِ الَّتي يوضِّحُها بالكاملِ، و يُملي علينا توضيحاتَ تلكَ النقاطِ لنكتبها في الدفترِ لدينا على شكلِ قواعدٍ منفصلةٍ خاصَّةٍ مِن ابتكارِهِ هُوَ، و هُوَ الّذي يقومُ بتدريسها شخصيِّاً، و هُوَ يُعَلِّمُ بطريقةٍ مُدهِشةٍ؛ حيثُ أنَّهُ لو تحدَّثَ عن شيءٍ خمسةَ دقائقٍ فقط فأنَّنا نفهَمُ ماذا يقولُ و نتعلَّمُ منهُ بشكلٍ رائعٍ و الموضوعُ الّذي يُحدِّثُنا عنهُ يضعَهُ في أذهاننا بشكلٍ صحيحٍ و مُدهشٍ أيضاً.

    أتمنَّى منكم أيُّها الأعزَّاءُ أن تشتركوا في فصولهِ التدريبيَّةِ؛ فَهُوَ أيضاً إنسانٌ رحيمٌ بامتيازٍ، و محبوبٌ أيضاً، و أتمنَّى لَهُ السَّلامةَ، و أُوصيكُم جميعَ الأعزَّاءِ أن تشتركوا في فصولهِ التدريبيَّةِ و أن تكونوا متواجدينَ في المنصَّةِ (مكالمة عربي) و مِن تدريسِ الأستاذِ رافع ذي الدرجةِ الأُولى تستفيدونَ إلى أقصى الدرجاتِ، مُتمنيِّاً لَكم أن تصلوا إلى التوفيقِ الكاملِ في هذهِ الجلساتِ التدريبيَّةِ لديِّهِ، و مِنَ المؤكَّدِ أنَّكُم لديَّهِ ستصلونَ إلى التوفيقِ الكاملِ؛ إذا سعيتُم أنتُم لذلكَ؛ لأنَّ الأُستاذَ يسعى كثيراً في التحدُّثِ باللُّغةِ إلى أن يَخرُجَ المتعلِّمُ مِنَ المعهدِ بكاملِ التوفيقِ، و كذلكَ لأجليَ في هذهِ الجلساتِ التدريبيَّةِ الّتي كنتُ في خدمتهِ أتعلَّمُ لديَّهِ كانَ هُوَ بهذا الشكلِ أيضاً؛ لأنَّهُ يُعلِّمُ الدروسَ بمُنتهى الكمالِ و الصِّحَّةِ و الدقَّةِ مع التفاصيلِ الكاملةِ أيضاً و ليسَ معَ العموميِّاتِ فقط؛ إذ أنَّهُ يُعلِّمُ الطالبَ دقائقَ الأمورِ بتفاصيلها و لا يتركَ المُتعلِّمَ تائهاً في البحثِ عنها داخلَ المواقعِ الإلكترونيَّةِ المختلفةِ، كلا؛ هُوَ يُعلِّمُ كُلَّ العموميِّاتِ معَ جميعِ التفاصيلِ الدقيقةِ في المواضيعِ المرتبطةِ بها؛ إذ أنَّهُ يسعى جاهداً لأن لا يتركَ نقطةً منها تبقى دونَ أن يشرحها إلى المتعلِّمِ لديِّهِ، و هُوَ يمتلِكُ سيرةً ذاتيَّةً مضيئةً حافلةً بالأعمالِ الرائعةِ، و أتمنَّى لَهُ السَّلامةَ، كما أتمنَّى أن تكونوا متواجدينَ في فصولهِ التدريبيَّةِ و تتقنونَ اللغةَ العربيَّةَ باحترافٍ، مُمتنُّ لكم.

    به محتوای این ویدیو به صورت ضبط صوت گوش دهید:

    درباره ما گفتند … از اينجا

    در مكالمه عربى:

    آموزش زبان عربی فصيح، آموزش لهجه عراقی، آموزش لهجه خلیجی، آموزش لهجه سوری، آموزش لهجه لبنانی، آموزش لهجه مصری، آموزش مکالمه فارسی، آموزش شعر عربی، آموزش فیلمنامه نویسی، گفتگوی زنده به زبان عربی فصيح، گفتگوی زنده به لهجه عراقی، گفتگوی زنده به لهجه خلیجی، گفتگوی زنده به لهجه سوری، گفتگوی زنده به لهجه لبنانی، گفتگوی زنده به لهجه مصری، مشاوره درباره مختلف در موارد زندگی، داستان های ارشد جدید، داستان های کودکان جدید، رمان های جدید، دیکشنری های جدید، دوره های آموزشی جدید، ضبط های صوتی جدید، ویدیوهای جدید، و چيزهاى ديگر…

    اترك تعليقاً

    لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

    Scroll to Top
    Skip to content